„Przenieś numer z palcem w…” - staruszka jako rajdowiec w kampanii Virgin Mobile (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile, prowadzona pod hasłem „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Lubię to, Papaya Films, Rio de Post, Mindshare Polska i iProspect.

W reklamach pełna energii staruszka Gigababcia wykonuje karkołomne triki w driftującym samochodzie. Jednocześnie przy pomocy smartfona przenosi swój numer do Virgin Mobile, co ma podkreślać prawdziwość sloganu: „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”.
Kampania informuje, że dla nowych klientów Virgin Mobile w pakiecie #Dlamniesuper dostępne są pakiety internetu do 13 GB miesięcznie, w pakiecie #Pełenluz za 19 zł miesięcznie - 500 MB internetu gratis, w pakiecie #Bezlimitu za 29 zł - 1 GB internetu gratis, a w pakiecie #Najlepiej za 39 zł - 2 GB internetu gratis. Ponadto korzystanie z Facebooka i Messengera nie jest doliczane do zużycia pakietu.
W poprzedniej kampanii Virgin Mobile z udziałem Gigababci, prowadzonej w marcu br., promowany był pakiet #Najlepiej.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 22 kwietnia. Jest realizowana w telewizji i radiu (stacje główne i tematyczne), internecie oraz na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lubię to - linked by Isobar. Spot, wyreżyserowany przez Piotra Onopę, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Mindshare Polska i agencja iProspect.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Przenieś numer z palcem w…” - staruszka jako rajdowiec w kampanii Virgin Mobile (wideo)