Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style
Marka przypraw Appetita (należąca do firmy Colian) będzie promowana poprzez lokowanie produktu w programie „Pyszne 25” na antenie TVN Style prowadzonym przez Annę Starmach, jurorkę programu „Masterchef” w TVN.
W programie „Pyszne 25” Anna Starmach w ciągu 25 minut przygotowuje potrawy ze składników, których wartość nie przekracza 25 zł. W nowych odcinkach będzie używać przypraw i ziół marki Appetita.
Ich producent, firma Colian, tłumaczy, że zdecydował się na działania product placement w tym programie, bo jego konwencja współgra ze strategią tej marki: pokazuje, jak za rozsądną cenę - dzięki kreatywnemu podejściu do gotowania - można przyrządzić smaczne potrawy.
Wiosną br. produkty Appetita były promowane poprzez product placement w nadawanym w Polsacie programie „Top Chef”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style