Publicis Warsaw uruchamia Immersive Lab
Immersive Lab to nowa komórka operacyjna agencji Publicis Warsaw skoncentrowana na projektach extended reality (XR) i gamingu. Rolę XR & gaming director/producer powierzono Krzysztofowi Grudzińskiemu.

Jak podano w komunikacie, Immersive Lab w Publicis Warsaw stanowi odpowiedź na dynamicznie rozwijający się ekosystem cyfrowy oraz rosnące potrzeby rynku i klientów, którzy szukają sposobów na tworzenie angażujących i inspirujących doświadczeń w wirtualnym świecie dla swoich odbiorców.
Oferta Immersive Lab obejmuje kreację i development gamingowych na platformach Fortnite, Roblox i TikTok, doświadczeń Augumented, Virtual oraz Mixed Reality z wykorzystaniem m.in. 8th Wall, customowych gier Unreal, Unity, interaktywnych wideo oraz szkoleń w tych obszarach.
– Dzięki połączeniu wyobraźni i technologii, mamy szansę docierać do konsumentów w nowych miejscach oraz przekraczać granice tradycyjnego marketingu. Powierzenie roli stworzenia Immersive Lab Krzyśkowi Grudzińskiemu nie jest przypadkowe. Jego unikalne kompetencje, niesamowite doświadczenie XR’owe i gamingowe oraz fakt, że mieliśmy już okazję wspólnie pracować, dają mi pewność, że będziemy mieli dla naszych klientów bardzo ciekawą ofertę. Ostatnio spotkaliśmy się przy projekcie <<Rozlicz Ból>> dla Fundacji K.I.D.S. i stworzyliśmy pierwszą na polskim rynku grę PDF, a to dopiero początek – mówi Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Warsaw.
Doświadczony producent na czele
Krzysztof Grudziński to doświadczony producent, autor nagradzanych gier, dyrektor kreatywny z bogatym portfolio, reżyser i VR artist. Do niedawna pełnił rolę creative directora w studiach Vriends, Punch Punk i Loco XR, a także head creative producera w Humanverse. Pracował m.in. dla Valorant, Eska, Netflix, VeloBank, Jacobs, Muzeum POLIN, Vectra, Mastercard, Adamed, Żabka.
Dołącz do dyskusji: Publicis Warsaw uruchamia Immersive Lab