Radek Kotarski opowiada o zapachu pierników w świątecznej reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, w tym płatnościach zbliżeniowych BLIK oraz usłudze goodie cashback.
− Zapach pierników kojarzy nam się zazwyczaj z bardzo przyjemnym czasem w roku - mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. Bardzo przyjemnie kojarzy się też innowacyjna aplikacja mobilna Banku Millennium, z którą łatwo płacisz zbliżeniowo Blikiem a gdy zapragniesz przedłużyć radosną atmosferę zakupy z funkcją goodie cashback zapewnią ci zwrot części wydatków – dodaje.
Świąteczna kampania Banku Millennium
Z aplikacji mobilnej Banku Millennium można przejść do platformy smartshoppingowej goodie, która pomaga m.in. w tropieniu okazji zakupowych czy kodów rabatowych oraz otrzymywaniu zwrotu za zakupy. Goodie cashback pozwala otrzymać zwrot części środków wydanych na zakupy w blisko 800 sklepach internetowych, dokonanych przez platformę goodie.
Reklama będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Radek Kotarski opowiada o zapachu pierników w świątecznej reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium