Urodzinowa akcja Radia 357: słuchacze ufundowali ponad tysiąc rozmów z telefonem zaufania
1047 - tyle rozmów z telefonem zaufania dla dzieci i młodzieży ufundowali patroni i słuchacze Radia 357 w trakcie specjalnej akcji, powiązanej z rocznicą uruchomienia zbiórki na Patronite. Każda taka rozmowa kosztuje 50 zł. W akcję aktywnie włączył się serwis Patronite, podwajając wpłaty od sponsorów.

W czwartek wpłaty na Patronite od na rzecz Radia 357 zlecone przez patronów były podwajane przez serwis i zostały przekazane na telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111. Chodziło o sfinansowanie jak największej liczby rozmów wykonywanych na ten telefon, a każda z nich kosztuje 50 zł. „357 rozmów – to cel, który bardzo chcielibyśmy z Wami osiągnąć. To niemal jedna rozmowa dziennie przez cały rok – od Słuchaczy Radia 357” – pisali radiowcy w specjalnym apelu do patronów.
Cel udało się osiągnąć: - Chcieliśmy ich (rozmów z telefonem zaufania – Red.) z Wami sfinansować 357. Kompletnie nie spodziewaliśmy się, że ufundujecie ich… niemal trzykrotnie więcej. Tak oto liczba dni zbiórki (1095) i liczba sfinansowanych rozmów (1047) niemal się spotkały - napisali w mailu do patronów dziennikarze Radia 357. - Co roku odbieramy kilkadziesiąt tysięcy telefonów i jest to liczba, która stale rośnie. Każdy taki telefon może realnie uratować życie młodego człowieka. Dlatego takie akcje są bardzo potrzebne - komentuje Marlena Mazur-Rudnicka z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, prowadzącej telefon zaufania dla najmłodszych.
Nadające od stycznia 2021 r. internetowe Radio 357 poinformowało, że w pierwszym półroczu 2023 r. zanotowało ponad 6,8 mln zł przychodów wobec zakładanych 6,3 mln. Wpływy z tytułu wpłat od patronów wyniosły 5,3 mln zł., zaś z tytułu zakupów osiągnięto 272 337 zł, a z różnego rodzaju współpracy - 1 206 488 zł.
Według wyników fali badania Krajowego Instytutu Mediów, zrealizowanej od grudnia 2022 r. do mają 2023 r. Radio 357 miało 0,9 proc. zasięgu i 276,7 tys. codziennych słuchaczy. Łączną liczbę Polaków słuchających radia w internecie oszacowano na 2,31 mln. Udział Radia 357 w rynku słuchalności radia przez internet podskoczył z 13,8 do 14,1 proc. Średni dobowy czas słuchania rozgłośni wzrósł ze 196 do 208 minut.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Urodzinowa akcja Radia 357: słuchacze ufundowali ponad tysiąc rozmów z telefonem zaufania
I pomyśleć, że tu już tyle lat minęło, od kiedy przestałeś/aś używać mózgu.🤔