Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty br. Najwięcej, bo blisko 63 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy serwisie informacyjnym “Fakty”.
30-sek. spot przy “Faktach” w TVN w dni powszednie wyceniono na 62,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Przy emisji w niedzielny wieczór stawka jest niższa o 500 zł (62,3 tys. zł).
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 47 tys. zł w dni robocze i 46 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody odpowiednio: 37,8 tys. zł i 35,6 tys. zł.
Spot przy serialu “Na Wspólnej” to wydatek rzędu 27,1 tys. zł, przy “Milionerach” - 29 tys. zł, a przy “Kuchennych rewolucjach” (powtórki, emisja w czwartki wieczorem) - 31,6 tys. zł.
Pod koniec lutego na antenie TVN rusza wiosenna ramówka, a w niej kilka premierowych pozycji. Spot przy serialu “Lipowo. Zmowa milczenia” (emisja w poniedziałki wieczorem) kosztuje 21 tys. zł, przy “Bitwie o gości” (wtorek wieczór) - 21,9 tys. zł, przy programie “Razem od nowa” (środa wieczór) - 22,2 tys. zł, przy programie “Autentyczni" (niedziela wieczór) - 33,3 tys. zł.
TVN w lutowe weekendy będzie relacjonować zawody w skokach narciarskich. Bloki reklamowe przy transmisjach podlegają indywidualnej wycenie.
13 lutego br. z kolei stacja pokaże “Galę Bestsellery Empiku 2023” - reklama przy tej pozycji kosztuje 27,3 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej - podało ceny reklam na luty br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN