Złote wspomnienia Paula Rudda i Setha Rogena w reklamie Lay's na Super Bowl
Marka chipsów Lay's (Frito Lay/PepsiCo) wraca po 17 latach z reklamą chipsów Lay's na Super Bowl. Jej bohaterami jest para aktorów komediowych Paul Rudd i Seth Rogen, którzy jedząc znane im ulubione chipsy wracają wspomnieniami do wielu zabawnych chwil, które razem spędzili.
Marka Lay's pojawi się z reklamą w NBC przy transmisji finału rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl po 17 latach przerwy. Firma właśnie ją ujawniła w sieci.
Bohaterami spotu zatytułowanego "Golden Memories" jest para aktorów komediowych: Paul Rudd i Seth Rogen. Pierwszy wciela się tu w rolę urzędnika, a drugi - w rolę pana młodego, który ma za chwilę poślubić upiora o imieniu Janet.
Sięgają po chipsy Lay's. Gdy je chrupią, wracają wspomnieniami do wspólnie spędzonych, często bardzo zabawnych, ale i dramatycznych chwil. Zawsze towarzyszyły im chipsy Lay's.
- Lay's, przywraca tyle dobrych wspomnień - mówi 39-letni Rogen. Wspominają pierwszą wspólną podróż, którą odbyli w 1997 roku. Kolejne wspomnienie sytuacja, w której oddychali za pomocą dwóch toreb po Laysach podczas szczególnie burzliwego lotu.
- Nigdy nie widziałem żadnego z twoich filmów - mówi Rudd, a zdumiony Rogen pyta: - Nawet tych, w których graliśmy razem?
Od tego momentu rzeczy stają się coraz bardziej absurdalne. Pewnego razu zostali porwani przez prześladowcę-stalkera, który więził ich w bunkrze. Innym razem paczka Lay'sów uratowała ich przed pobiciem podczas ulicznej rozróby. Rogen wspomina też swój pierwszy zakupiony dom, który był nawiedzony.
- To były dobre czasy - mówi 52-letni Rudd, a Rogen dodaje: - Były złote.
Te słowa są ukłonem w stronę marki Lay's., która reklamuje się tu hasłem „Stay Golden”.
To nie jedyna reklama, jaką Frito-Lay będzie miał podczas Super Bowl. Po raz pierwszy będzie reklamować swój niezwykle popularny smak Flamin' Hot, skupiając się na nim we wspólnym spocie dla Flamin' Hot Cheetos i nowych chipsów Doritos Flamin' Hot Cool Ranch.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Złote wspomnienia Paula Rudda i Setha Rogena w reklamie Lay's na Super Bowl