Reklamy w RMF FM drożeją o 4,4 proc.
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres marzec–czerwiec. Spoty w RMF FM są w nim średnio o 4,4 proc. droższe niż obecnie.
Grupa RMF podwyżkę cen reklam w RMF FM uzasadnia rosnącymi wskaźnikami słuchalności tej stacji. Na potwierdzenie nadawca przypomina wyniki badania Radio Track za 2010 rok, w którym RMF FM osiągnęło rekordowe 27,3 proc. udziału w polskim rynku radiowym (zobacz wyniki wszystkich stacji).
W nowym cenniku RMF FM najdroższe dla reklamodawców jest pasmo 8:00–10:00 od środy do piątku. Emisja wtedy spotu kosztuje 20,5 tys. zł (wszystkie kwoty netto dla reklam 30-sekundowych). Za nadanie reklamy o tej porze w poniedziałek lub wtorek trzeba zapłacić 18 tys. zł. Więcej niż 15 tys. zł kosztują jeszcze spoty w paśmie od 7:00 do 8:00 – dokładnie 17,9 tys. zł (przy emisji w środę, czwartek lub piątek) i 16,2 tys. (emisja w poniedziałek lub wtorek). Natomiast reklama w żadnym z weekendowych pasm RMF FM nie kosztuje więcej niż 9 tys. zł.
W związku z podwyżką cen reklam w RMF FM droższe są również pakiety, w skład których wchodzi ta stacja. I tak chociażby ceny pakietu RMF 3D wzrosły o 3,3 proc.
Grupa RMF podkreśla przy tym, że i tak lepiej kupować reklamy w pakietach niż osobno w składających się na nie rozgłośniach. W przypadku RMF 3D różnica w nowej ofercie wynosi 10 proc., w RMF na MAXXXa – 8 proc., a w RMF z Klasą – 4 proc.
Ogłoszony właśnie cennik dotyczy okresu od 28 lutego do 26 czerwca br. Szczegółowa oferta jest dostępna na stronie www.gruparmf.pl.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Reklamy w RMF FM drożeją o 4,4 proc.