Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz
Czterokrotny mistrz olimpijski, Robert Korzeniowski podpisał roczny kontrakt ambasadorski z marką suplementów diety Doppelherz (Queisser Pharma). W ramach współpracy były sportowiec będzie twarzą kampanii „Siła Ruchu".

Marka Doppelherz promuje aktywność ruchową głównie poprzez edukację. Przez najbliższy rok będzie ją w tym wspierał Robert Korzeniowski.
Jako twarz kampanii „Siła Ruchu”, Robert Korzeniowski pokaże jak – poprzez aktywność fizyczną – zadbać o układ kostno-stawowy, odporność i psychikę. Współpraca obejmuje m.in. filmy instruktażowo-motywacyjne, materiały fotograficzne, content w postaci artykułów, kreacje ads z jego wizerunkiem. Mistrz opowie nam też o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu. Materiały zamieszczono na platformie MojaSilaRuchu.pl.
Robert Korzeniowski twarzą Doppelherz
Robert Korzeniowski będzie również obecny na kanałach społecznościowych marki Doppelherz, a część komunikacji poprowadzi na własnych profilach. Będzie także promotorem akcji konkursowej, w której nagroda główna to indywidualny trening z mistrzem. Wszystkie działania wspierane będą szeroko zakrojoną kampanią display i video (Google, Facebook).
– Włączyłem się do akcji „Siła Ruchu” żeby opowiedzieć i pokazać jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, aby wzmocnić ciało i unikać kontuzji, jak mądrze odbudować kondycję i wrócić do formy sprzed koronawirusa oraz jak w tym wszystkim pomoże nam dobrze skomponowana dieta – mówi Robert Korzeniowski. – Wiem, że aktywność fizyczna może sprawić, że będziemy się czuć lepsi, zwycięscy i silniejsi, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Moje mistrzostwa olimpijskie są zobowiązaniem do tego, by uczyć innych odkrywania mistrzostwa w sobie i uzyskiwania poprawy jakości życia, a przez to i wzrostu samego apetytu na życie. Taka jest moja życiowa misja.
Za koncept strategiczno-kreatywny oraz jego egzekucję odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz