Rusza kampania „Pomorskie - nabierz kolorów” (wideo)
Rozpoczyna się kampania promująca walory turystyczne województwa pomorskiego. Akcję na zlecenie władz samorządowych tego regionu przygotowały firmy Demo Effective Launching, Propeller Film, MEC, PPHU Probudex i Excelo.
Kampania turystyczna województwa pomorskiego przebiega pod hasłem „Pomorskie – nabierz kolorów”, które ma motywować odbiorców do zmiany i porzucenia codziennej szarości. Akcja pokazuje atrakcje turystyczne tego regionu w poszczególnych porach roku. W przekazie każda z nich symbolizowana jest przez odpowiednią barwę.
W ramach kampanii Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs, w którym można do końca czerwca zgłaszać scenariusze wymarzonego urlopu w województwie pomorskim. Zwycięzca na zrealizowanie swojego planu otrzyma 8 tys. zł i kamerę HD, którą będzie rejestrował każdy dzień wakacji, dołączając do tego krótką relację pisemną.
Kampania jest skierowana do osób mieszkających w dużych aglomeracji miejskich oraz mieszkańców Pomorskiego i województw ościennych.
Akcja w mediach obejmuje spoty w telewizji (ponad 1,1 tys. emisji) i kinach (działania w internecie (bannery, aktywności w serwisach społecznościowych), reklamy outdoorowe (ponad 450 nośników) oraz inne materiały i działania (m.in. dystrybucja 100 tys. egz. gazety turystycznej, prezentacje na targach turystycznych). Budżet kampanii – organizowanej przez Samorząd Województwa Pomorskiego i Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną – wynosi prawie 5,5 mln zł.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Demo Effective Launching (strategia i kreacja), Propeller Film (produkcja spotu), MEC (planowanie i zakup mediów), PPHU Probudex (prezentacje na targach) oraz Excelo (działania w internecie).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania „Pomorskie - nabierz kolorów” (wideo)