Rusza sprzedaż gadżetów do „Cyberpunk 2077”. Koszulki z motywami z gry i napój energetyczny
Przed zapowiadaną na jesień premierą „Cyberpunk 2077” w dwóch sklepach sieciówek odzieżowych pojawiły się ubrania nawiązujące do motywów z gry. Dostępne są koszulki i czapki w cenie od 19,99 do 69,99 złotych. Z kolei firma Rockstar zapowiada wprowadzenie na amerykański rynek nowej marki napoju energetycznego Samurai Cola.
„Cyberpunk 2077” to od dawna jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów na rynku gier wideo. Jednak producent, studio CD Projekt RED już kilkakrotnie wystawiło cierpliwość fanów nadchodzącej gry na próbę.
Początkowo, w czerwcu ub.r. firma zapowiedziała, że „Cyberpunk 2077” trafi do sprzedaży w połowie kwietnia br. W styczniu poinformowała jednak, że premiera zostanie przesunięta na 17 września. Z kolei w czerwcu br. wprowadzenie tytułu na rynek ponownie odłożono, tym razem na 19 listopada.
Oprócz opóźnienia premiery „Cyberpunka 2077” gra przeżywała także inne perturbacje. W marcu br. CD Projekt zmienił wydawcę: zrezygnował ze współpracy z firmą CDP i grę ostatecznie wyda Cenega.
Czytaj także: CD Projekt skupił własne akcje za 214 mln zł na potrzeby programu motywacyjnego
Koszulki w sieciówkach
Pomimo rozmaitych komplikacji związanych z wprowadzeniem „Cyberpunk 2077” na rynek CD Projekt nie ustaje w wysiłkach by podtrzymać zainteresowanie grą, a w przyszłości zwiększyć popyt na ten tytuł. Świadczy o tym m.in. zapowiedź nowego serialu Netfliksa opartego na uniwersum nadchodzącej gry, a także pojawienie się w czerwcu br. nowego zwiastuna „Cyberpunk 2077”.
Większość producentów popularnych gier wideo czerpie dochody nie tylko ze sprzedaży konkretnego tytułu, ale także związanych z nim gadżetów, takich jak ubrania czy inne pamiątki.
Nie inaczej jest w wypadku „Cyberpunk 2077”. CD Projekt już wcześniej rozpoczął sprzedaż koszulek z motywami z gry we własnym butiku internetowym, gdzie ceny zaczynają się od 89 zł.
Teraz koszulki nawiązujące stylistyką do „Cyberpunk 2077” pojawiły się także w dwóch działających w Polsce sieciówkach odzieżowych – sklepach Sinsay oraz Cropp.

W ofercie Sinsay znalazło się kilka wzorów T-Shirtów z motywami z „Cyberpunk 20077” w kolorach czarnym i białym. Za każdą z koszulek trzeba zapłacić 29,99 zł. Nieco tańsze (19,99 zł) są czapki z logo gry. To ceny o wiele niższe niż te oferowane przez CD Projekt w jego internetowym sklepie.


W sieci sklepów Cropp wybór jest nieco mniejszy. Można tam kupić T-Shirty z motywem z gry za 39,99 zł oraz koszulkę z długim rękawem za 69,99 zł.

Napój Samurai Cola w USA
Promocję „Cyberpunka 2077” zapowiedział także Rockstar, producent napojów. Na Twitterze oraz własnej stronie internetowej firma zapowiedziała sprzedaż energetyka o nazwie Samurai Cola nawiązującej do nadchodzącej gry.
Target acquired. Transformation complete. Samurai Cola has arrived* - https://t.co/21OKRQbH6g
— Rockstar Energy Drink (@rockstarenergy) September 2, 2020
*Available in US only. #cyberpunk2077 #rockstarenergy pic.twitter.com/J2O9YepGaS
Według ustaleń serwisu Polygamia Samurai Cola pojawi się w sprzedaży jedynie w Stanach Zjednoczonych i nie trafi na rynki europejskie, w tym także do Polski.

W pierwszym kwartale br. CD Projekt osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 138,6 proc. do 192,97 mln zł oraz zysku netto z 17,73 do 91,98 mln zł. Wyniki firmy napędzała sprzedaż gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”, która renesans popularności zawdzięcza premierze serialu „Wiedźmin” i swoim nowym wersjom mobilnym.
Czytaj także: CD Projekt rekordowo drogi na giełdzie, 41 mld zł kapitalizacji
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Rusza sprzedaż gadżetów do „Cyberpunk 2077”. Koszulki z motywami z gry i napój energetyczny