Ruszył przetarg na prawa medialne Ligi Mistrzów w Polsce
Zarządzająca europejską piłką nożną UEFA rozpoczęła przetarg na prawa medialne do Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Konferencyjnej w latach 2024-2027 w Polsce. Nieoficjalnie wiadomo, że zakupem tych praw jest zainteresowany Polsat.

Przetarg dotyczy praw medialnych na trzy kolejne sezony: 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027 rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Europy i Ligi Konferencji.
Globalnym partnerem handlowym UEFA w zakresie sprzedaży praw komercyjnych do Ligi Mistrzów w nadchodzącym sezonie jest Team Marketing. Firma ta odpowiada za sprzedaż tych praw do poszczególnych krajów.
Zainteresowani nadawcy mogą składać oferty do 27 lutego br.
Obecnie prawa medialne do Ligi Mistrzów w Polsce ma Telewizja Polsat (od sezonu 2021/2022). Z kolei prawa medialne do Ligi Europy i Ligi Konferencyjnej ma Viaplay. Nieoficjalnie wiadomo, że Telewizja Polsat chce zakupić pełen pakiet praw.
Od sezonu 2024/2025 Liga Mistrzów UEFA zwiększy się z 32 do 36 drużyn. Oznacza to, że liczba meczów wzrośnie ze 125 do 225.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na prawa medialne Ligi Mistrzów w Polsce
Sama pilka traci na popularności.
Polsat całkowicie zabił ta rozrywke.