Ruszyła kampania wizerunkowa HSBC Bank Polska
HSBC oficjalnie rozpoczął działalność w sektorze bankowości korporacyjnej na polskim rynku. Towarzyszy temu kampania reklamowa w prasie i Internecie.
Kampania jest skierowana do polskich i międzynarodowych firm o rocznych obrotach powyżej 2 milionów euro, które handlują z zagranicą lub prowadzą tam interesy. Reklamy ukażą się w prasie gospodarczej i na portalach internetowych, m.in. w Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej czy miesięczniku Forbes, a także na stronach biznesowych Onet.pl, Interia i Gazeta.pl. Dodatkowo zaplanowano również akcje bezpośrednie w hotelach, w największych miastach Polski.
Mottem kampanii jest hasło "Lokalna wiedza, międzynarodowe możliwości. Bank HSBC teraz także w Polsce".

W reklamie uwagę odbiorcy przykuwa okrągły, biały glob pokryty nazwami państw i miejscowości, które tworzą kontury kontynentów. W reklamie wykorzystano tylko trzy kolory: biały, czerwony i czarny, czyli wszystkie kolory logotypu HSBC. Dzięki temu przekaz jest jasny i spójny zarówno w warstwie wizualnej, jak i słownej.
Mamy prosty komunikat dla polskich przedsiębiorców: Światowe standardy banku HSBC są już w Polsce. Celem kampanii jest budowa wizerunku HSBC jako banku o międzynarodowym zasięgu i lokalnej wiedzy oraz przedstawienie HSBC jako eksperta w bankowości dla przedsiębiorstw. - powiedziała Urszula Trzcińska, menedżer projektu w HSBC Bank Polska.
Kampania potrwa do 23 grudnia 2007 r. Kreację kampanii przygotowała agencja JWT, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa HSBC Bank Polska