Safari i Opera Mini tracą na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w sierpniu spadek udziału w rynku. Straciła także Opera Mini, a zyskały na tym przeglądarka Androida i mobilna odsłona Chrome.
Z danych Net Applications wynika, że w sierpniu Safari miała 55,46 proc. udziału w rynku - o 3,29 pkt. proc. mniej niż w lipcu. W tym samym czasie wzrósł udział znajdującej się na drugim miejscu przeglądarki wbudowanej w system Android (z 20,59 proc. do 22,23 proc.) oraz mobilnej odsłony przeglądarki Google Chrome (z 4,44 proc. do 5,6 proc.).
Straciła natomiast trzecia w rankingu Opera Mini (z 9,42 proc. do 8,98 proc.). Pierwszą piątkę zamyka przeglądarka BlackBerry (2,31 proc. - spadek o 0,01 pkt. proc.).


Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Safari i Opera Mini tracą na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome