Salony Orange i TP odświeżane przez Walk The Line
W salonach Orange i Telekomunikacji Polskiej trwa wprowadzanie nowej aranżacji produktów i usług. Przygotowała ją agencja Walk The Line.
Nowa wizualizacja salonów Orange i Telekomunikacji Polskiej ma na celu uczynienie ekspozycji oferowanych w nich produktów i usług jak najbardziej przyjazną dla klientów. Jej wdrożenie – według projektu przygotowanego przez agencję Walk The Line – poprzedziło badanie preferencji konsumenckich.
Nowa aranżacja produktów i usług jest obecnie wprowadzana w większości punktów sprzedaży Grupy TP na terenie całego kraju.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Salony Orange i TP odświeżane przez Walk The Line