SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SAR ogłosił skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej edycji Effie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład Komitetu Organizacyjnego 25. edycji konkursu Effie Poland 2024. Tworzy go 15 ekspertek i ekspertów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta. 

fot. SAR fot. SAR

Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.

Komitet Organizacyjny 25. edycji Effie 2024 tworzą

   • Anna Barabasz-Sawińska, marketing Director CEE Beverages & head of marketing services, Grupa Maspex
   • Tomasz Bartnik, partner, One Eleven
   • Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
   • Elżbieta Flasińska, B2C marketing director, Grupa Pracuj SA
   • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
   • Dagmara Gadomska, general manager, Publicis Worldwide
   • Michał Kociankowski, managing partner Synergion
   • Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom
   • Magdalena Kozanowska, vice president, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
   • Małgorzata Majcher, chief strategy&innovation officer, DDB Warszawa
   • Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director, OMD
   • Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
   • Michał Rutkowski, managing director, K2 Create
   • Elżbieta Twardowska, chief strategy officer, Ogilvy
   • Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media

Zmiany w kategoriach konkursowych Effie

Członkowie Komitetu zaktualizowali katalog kategorii konkursowych Effie 2024. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto za to nową kategorię AI.

Zobacz: Polskie kampanie Clovin i McDonald's nagrodzone na Effie Europe 2023 

Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.

Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS). 

Terminarz Effie 2024

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane  w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r. 

Prace będą przyjmowane w 3 terminach:
   • I termin: do 17.05.2024
   • II termin: do 07.06.2024
   • III termin: do 28.06.2024

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostaną wręczone 5 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.

W ubiegłym roku podczas gali Effie Awards wręczono wręczono 70 nagród, z czego 5 złotych, 23 srebrne i 42 brązowe. Nie przyznano nagrody Grand Prix. Tytuł agencji roku otrzymała DDB Warszawa, agencji mediowej Starcom, a firmy roku McDonald’s.

Dołącz do dyskusji: SAR ogłosił skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej edycji Effie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl