Sebastian Starczewski odpowiada za projekty strategiczne Vision & People
Sebastian Starczewski objął stanowisko head of strategic project w agencji reklamowej Vision & People.
Sebastian Starczewski wzmocnił dział strategy & media w Vision & People. W swojej nowej roli będzie wspierał ten dział, koncentrując się na planowaniu strategicznym i konsultingu dla jednego z kluczowych klientów - Volkswagen Financial Services.
Sebastian Starczewski przed dołączeniem do Vision & People przez trzy lata kierował marketingiem serwisów motoryzacyjnych w grupie OLX. Pracował także w działach marketingu takich firm jak Lorenz-Bahlsen, SABMiller/Asahi, Wrigley, Grupa Żywiec, Subway oraz Żabka.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Jesteśmy podekscytowani, mogąc powitać Sebastiana w naszych szeregach. Jego wieloletnie doświadczenie po stronie biznesu jest doskonałym uzupełnieniem naszych agencyjnych kompetencji, a zarazem realizacją nowej strategii Vision & People: budowania wartości na połączeniu nie zawsze oczywistych obszarów” – mówi Przemysław Guzik, strategy & media director w Vision & People.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sebastian Starczewski odpowiada za projekty strategiczne Vision & People