Nowy serial „Przeklęta” od 17 lipca w Netfliksie. Udostępniono oficjalny zwiastun (wideo)
W piątek, 17 lipca w Netfliksie zadebiutuje nowy serial „Przeklęta”. Scenariusz powstał na podstawie książki autorstwa Toma Wheelera i Franka Millera.
„Przeklęta” to serial na podstawie powieści z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. Jest to nowa wersja legendy arturiańskiej opowiedzianą z perspektywy Nimue, młodej kobiety z tajemniczymi zdolnościami, której przeznaczeniem jest zostać potężną (i tragiczną) Panią Jeziora.
- Po śmierci swojej matki Nimue zyskuje nieoczekiwaną pomoc ze strony Artura, skromnego najemnika, z którym wyrusza na misję znalezienia Merlina i dostarczenia mu starożytnego miecza. Podczas swojej podróży Nimue staje się symbolem odwagi i rebelii przeciwko przerażającym Czerwonym Paladynom i dowodzącym nimi królem Utherem - czytamy w opisie produkcji.
W „Przeklętej” występują: Katherine Langford (Nimue), Devon Terrell (Artur), Gustaf Skarsgård (Merlin), Daniel Sharman (Płaczący Mnich), Sebastian Armesto (król Uther Pendragon), Matt Stokoe (Gawain), Lily Newmark (Pym), Shalom Brune-Franklin (Igraine), Emily Coates (Siostra Iris), Billy Jenkins (Squirrel), Bella Dayne (Red Spear) oraz Peter Mullan (Ojciec Carden).
Scenariusz powstał na podstawie książki autorstwa Toma Wheelera i Franka Millera. Showrunnerem serii jest Tom Wheeler. Za produkcję odpowiada Alex Boden, producentami wykonawczymi są Tom Wheeler, Frank Miller, Leila Gerstein, a współproducentem wykonawczym - Silenn Thomas.
Premiera serialu na platformie Netflix odbędzie się w piątek, 17 lipca 2020 roku. Cykl składa się z 10 godzinnych odcinków.
Netflix z rekordowym kwartałem
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto.
Netflix ma w Polsce prawie 880 tysięcy użytkowników. W połowie roku ich liczba wzrośnie do 997 tysięcy. „Imponujący wynik”
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.olsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Nowy serial „Przeklęta” od 17 lipca w Netfliksie. Udostępniono oficjalny zwiastun (wideo)