„Przyjaciółki 21” straciły 230 tys. widzów
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 767 tys. osób, o 230 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 21. odsłonę „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 2 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych do 16 marca) śledzi średnio 767 tys. widzów. Przekłada się to na 6,31 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,53 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 9 marca br. Zgromadził przed telewizorami 772 tys. oglądających.
Dla porównania, osiemnastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1 mln osób, co przekładało się na 8,08 proc. udziału w 4+, 8,59 proc. w 16-49 oraz 7,70 proc. w 16-59. Produkcja straciła 230 tys. widzów.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 21” straciły 230 tys. widzów