Sieć Piotr i Paweł zamyka kolejne sklepy, wkrótce pokaże placówkę w nowym standardzie
9 kolejnych placówek zamknęła w ostatnich dniach sieć Piotr i Paweł. W najbliższym czasie znikną kolejne dwa. Właściciele firmy zapowiadają prezentację nowej, wzorcowej placówki w Poznaniu.
Tylko w tym roku sieć Piotr i Paweł zamknęła już 23 placówki. Wśród nich jest 5 lokalizacji, które zmieniły szyld na Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Zamykane obecnie sklepy są punktami własnymi Piotra i Pawła ( a nie franczyzowymi).
Wśród nich są sklepy w Szczecinie, Wrocławiu, Grudziądzu, Pruszczu Gdańskim, Pile, Warszawie, i Łodzi. W środę zostaną zamknięte sklepy w Gdańsku i w Grudziądzu.Po zakończeniu procesu likwidacji nierentownych lokalizacji sieć będzie mieć 110 sklepów.
Jak podał serwis Wiadomościhandlowe.pl, Piotr i Paweł wprowadza nowy program lojalnościowy, który ma być również nowoczesną platformą komunikacji z konsumentem oraz planuje zintegrowaną kampanię, która ma repozycjonować markę.
Prezes sieci, Marek Miętka poinformował, że firma kończy proces towarowania magazynu centralnego, co ma mieć bezpośrednie przełożenie na szerokość asortymentu w sklepach. Klienci otrzymają nową gazetkę promocyjną w drugiej połowie października.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-piotra-i-pawla-zmieni-rynek-sklepow-spozywczych-premium-klienci-coraz-czesciej-wybieraja-dyskonty##
Prezes Piotra i Pawła zapowiedział również otwarcie nowej, wzorcowej placówki sieci w prestiżowej lokalizacji w Poznaniu. Wszystkie te działania mają przyciągnąć nowych i odzyskać stałych klientów.
Aleksander Rosa, rzecznik prasowy firmy poinformował z kolei, że sieć Piotr i Paweł – mimo obecnej sytuacji, w której się znajduje – nie znika z rynku. Chce się skupić przede wszystkim na umacnianiu pozycji w tych lokalizacjach, gdzie ma klientów.
Założycielami sieci Piotr i Paweł są Piotr Woś i Paweł Woś. Obecnie liczy ponad 100 sklepów na terenie całego kraju. Z początkiem czerwca stanowisko prezesa i dyrektora generalnego Piotra i Pawła objął Marek Miętka, wcześniej związany z Tesco. Piotr i Paweł Wosiowe przeszli z zarządu do rady nadzorczej. Przez pierwsze lata działalności poznańska firma prowadziła swoje sklepy jako delikatesy. Kilka lat temu zmieniono je w supermarkety, poszerzając asortyment o tańsze towary.
Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia w ub.r. wynikało, że sklepy Piotr i Paweł uznawane są przez konsumentów za najdroższe miejsce zakupów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Sieć Piotr i Paweł zamyka kolejne sklepy, wkrótce pokaże placówkę w nowym standardzie