Siła bliskości w reklamie marki Diesel (wideo)
"When Together" to hasło nowej kampanii marki odzieżowej Diesel.
Nowa kampania marki Diesel to opowiedziane przez osiem prawdziwych par historie o fizycznym i emocjonalnym połączeniu w błogości po czasie rozłąki. Inspiracja filmu reklamowego była chęć pokazania prawdziwej więzi międzyludzkiej - w całej swej surowej, intensywnej intymności - jak opisuje twórcy reklamy z Diesel.
Kampanię można oglądać w internecie. Obok spotu na jej potrzeby przygotowano sesje zdjęciowe.
"When Together" promuje kolekcję marki Diesel o tym samym haśle.
Koncept stworzył dyrektor kreatywny marki Glenn Martens.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Siła bliskości w reklamie marki Diesel (wideo)