Słomczewska i Gadek brand managerami branż w Polskapresse
Grupa Polskapresse utworzyła zespoły zajmujące się markami internetowymi z branż nieruchomości i pracy. Kierują nimi Iwona Słomczewska i Jolanta Gadek.
Iwona Słomczewska i Jolanta Gadek

Słomczewska została brand managerem branży nieruchomości. Dotychczas pełniła obowiązki brand managera serwisu dom.gratka.pl.
Z kolei Jolanta Gadek objęła funkcję brand managera branży praca. Dotąd pracowała w firmie jako brand manager serwisu praca.gratka.pl.
To kolejna zmiana w zespołach branżowych pionu internetowego Grupy Polskapresse. 11 kwietnia br. Przemysław Sumiła został p.o. brand managera branży motoryzacyjnej i jednocześnie szefem zajmującego nią zespołu (więcej na ten temat).
Zmiany personalne
Dołącz do dyskusji: Słomczewska i Gadek brand managerami branż w Polskapresse