„Śniadaniowa Klasa” z Anną Popek reklamuje margarynę Śniadaniową Klasyczną (wideo)
W telewizji, radiu i kinach trwa kampania reklamowa margaryny Śniadaniowej Klasycznej produkowanej przez Zakłady Tłuszczowe Bielmar. Towarzyszy jej akcja edukacyjna „Śniadaniowa Klasa”, której ambasadorką jest Anna Popek.
W ramach kampanii margaryny Śniadaniowej Klasycznej 8-sekundowy billboard sponsorski pod hasłem „Jemy śniadanie, nie przeszkadzać” jest emitowany w TVP 2, w czasie programu „Pytanie na Śniadanie”, w porannym paśmie TVN 24, a także w stacjach radiowych RMF FM, RMF Classic oraz w kinach sieci Helios.
Przygotowaniem spotów oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Innovations.
Działania reklamowe uzupełnia kampania edukacyjna „Śniadaniowa Klasa”, która promuje zasady prawidłowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem śniadania (również drugiego śniadania), jako podstawowego posiłku w ciągu dnia. Akcja jest skierowana przede wszystkim do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców, a jej ambasadorką została dziennikarka Anna Popek. Felietony dotyczące tej kampanii są w każdy czwartek pokazywane w „Pytaniu na Śniadanie”.
Koordynacją „Śniadaniowej Klasy” zajmuje się agencja Planet PR, która prowadzi też działania media relations i w social mediach. Partnerem akcji jest Fundacja Rośnij Zdrowo.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Śniadaniowa Klasa” z Anną Popek reklamuje margarynę Śniadaniową Klasyczną (wideo)