SodaStream namawia do "uwolnienia swojego potencjału"
Właśnie ruszyła nowa kampania marki SodaStream, produkującej saturatory do gazowania wody. Hasło akcji brzmi "Uwolnij swój potencjał". To pierwsza część kampanii parasolowej stawiająca klientów marki w centrum wydarzeń.
SodaStream rozpoczyna właśnie kampanię reklamową „Uwolnij swój potencjał”, która przekonuje, że marka to coś więcej niż ekspres do gazowania wody, to gwarancja zabawy i udanych spotkań towarzyskich.
Akcja reklamy „Uwolnij swój potencjał” na miejsce na przyjęciu. Goście są wyraźnie znudzeni, rozmowa się nie klei. Nagle główny bohater przypomina sobie zaklęcie, które sprawia, że zaczyna się magia: Raz, dwa, tssss SodaStream”. Atmosfera błyskawicznie się zmienia. Impreza zostaje uratowana. Spot pokazuje, że zwykłą wodę w prosty sposób możemy zmienić w ekscytujący napój pełen bąbelków, a SodaStream sprawi, że każda celebracja będzie udana.
Reklamę dopełnia utwór „Release The Beast” zespołu Breakwater z 1978 roku.
Kolejne rozszerzenia kampanii nawiązują także do innych, kluczowych misji SodaStream, m.in. eliminacji jednorazowego plastiku. Zobaczymy również nieograniczone możliwości przygotowywania napojów i bezalkoholowych drinków, dzięki syropom SodaStream.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: SodaStream namawia do "uwolnienia swojego potencjału"