Sokołów ma nowego dyrektora marketingu
Wraz z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu firmy Sokołów objął Łukasz Kaszuba, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu marek w sektorze FMCG. Nowe stanowisko w firmie objął też Cezary Jasiński.

Głównym celem Kaszuby będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.
– W biurze marketingu będziemy się koncentrować nad łamaniem kluczowych barier, tak aby zwiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Jako marketingowiec jestem fanem Byrona Sharpa i uważam, że do tanga trzeba dwojga, a czasem nawet trojga, czyli: ‘mental availability’, ‘phisical availability’ i ‘porfolio availability’. Jestem przekonany, że wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami sprawimy, że Sokołów zyska nową dynamikę i stanie się jeszcze większą firmą – zapowiada Kaszuba.
Łukasz Kaszuba posiada bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania. Na początku kariery związany był z należącą do koncernu Kraft Foods/Mondelez marką Milka, a następnie w koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki Jacobs. Po 10 latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy, jak Berlinki, Krakus czy Morliny.
Cezary Jasiński, dotychczasowy senior dyrektor biura marketingu, objął nowe stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu w spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów.
Dołącz do dyskusji: Sokołów ma nowego dyrektora marketingu