SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Freenow ma nowego globalnego szefa marketingu

Tony Fletcher został mianowany globalnym dyrektorem marketingu Freenow, europejskiej aplikacji multimobilnosci. Będzie kierował strategicznymi działaniami związanymi z marką i marketingiem, koncentrując się na rozwoju kluczowych usług taxi oraz doświadczeń kierowców.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Jego zadaniem będzie strategiczne zarządzanie centralnymi i lokalnymi zespołami marketingowymi oraz realizacja precyzyjnie dopasowanych kampanii, mających na celu budowanie relacji z użytkownikami Freenow w 150 europejskich miastach. 

Będzie koncentrował się na rozwijaniu strategicznej wizji marketingowej oraz kierowaniu międzynarodowym zespołem, obejmującym centralne działy Brand, Digital, CRM oraz lokalne zespoły marketingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Tony Fletcher ma międzynarodowe, ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu konsumenckiego i zarządzania marką. Zgromadził je, pracując na 40 rynkach na całym świecie oraz w różnych sektorach, takich jak technologia, handel detaliczny, dobra konsumenckie i e-commerce.

Posiada doświadczenie w zarządzaniu strategią marketingową, reklamie, performance i growth marketingu dla największych globalnych firm, takich jak TJX, MediaCom, LEGO, P&G,Volkswagen, IKEA, Sky oraz innowacyjnych platform technologicznych, takich jak Too Good ToGo, Klook i 21 Button. 

Przed dołączeniem do Freenow Tony Fletcher przez ponad trzy lata pełnił funkcję wiceprezesa ds. reklamy, mediów i marketingu cyfrowego w Too Good To Go. 

Dołącz do dyskusji: Freenow ma nowego globalnego szefa marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl