Canal+ Polska z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z RASP
W drugiej połowie października br. do zespołu Canal+ Polska dołączy Ewa Soroka, która obejmie stanowisko dyrektorki marketingu. Będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.

Na początku lipca portal Wirtualnemedia.pl informował, że Joanna Kloskowska przestała pełnić funkcję dyrektorki marketingu Canal+ Polska i rozstała się z firmą. Pełniącym obowiązki szefa marketingu został wówczas Adam Skręt. Sprawuje on w firmie funkcję digital growth director. Nie ujawniono przyczyn odejścia Kloskowskiej. Do Canal+ Polska dołączyła ona w 2018 roku.
Nowa szefowa marketingu wcześniej związana z Ringier Axel Springer Polska
Ewa Soroka jest związana z rynkiem mediów od niemal 15 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru transformacji cyfrowej oraz nowoczesnym, wielokanałowym marketingu. Przez ostatnie lata Ewa Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio jako head of subscribers growth oraz dyrektor produktu zarządzała transformacją cyfrową i prowadziła działania na styku marketingu, produktu, akwizycji i retencji dla portalu Onet.pl, “Faktu”, Business Insider Polska, “Newsweeka”, “Przeglądu Sportowego” i “Forbesa”, co – jak zauważa Canal+ - pozwoliło RASP zbudować rozpoznawalną i unikalną usługę subskrypcyjną na polskim rynku.
Wcześniej zajmowała stanowisko head of Fakt.pl, gdzie zarządzała biznesowo rozwojem serwisu Fakt.pl oraz była związana z Media Impact Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, digitalu, produktu i sprzedaży oraz rozumienie perspektywy i zachowań klientów będą niezwykle cennym wsparciem przy realizacji działań marketingowych dla produktów i marki Canal+ - powiedziała Edyta Sadowska, prezes Canal+ Polska.
- Canal+ Polska posiada ugruntowaną pozycję na rynku płatnej telewizji i rozrywki, ale podobnie jak wiele firm z branży mediów transformuje swój biznes i staje się coraz silniejszym graczem na rynku usług i produktów cyfrowych. Taka zmiana wymaga spojrzenia na biznes z wielu nowych perspektyw i jest szansą na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, m.in. w obszarach marketingu czy komunikacji do klientów, dlatego cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu Canal+ w tak ważnym dla firmy momencie - stwierdziła z kolei Ewa Soroka.
Canal+ Polska jest właścicielem platformy satelitarnej i serwisu streamingowego. W portfolio nadawcy w Polsce są: Canal+ Premium HD, Canal+ 4K Ultra HD, Canal+ 1, Canal+ 360 (do niedawna Canal+ Family), Canal+ Film, Canal+ Seriale, Canal+ Dokument, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 4, Canal+ Sport 5, Canal+ Now, MiniMini+, TeleToon+, Planete+, AleKino+, Novelas+, Novelas+ 1, Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo, Canal+ Extra 1, Canal+ Extra 2, Canal+ Extra 3, Canal+ Extra 4, a 1 października ruszą wirtualne stacje Canal+ Extra 5-7.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z RASP