TVP1 pokaże polską wersję militarnego reality-show BBC „Special Forces: Ultimate Hell Week”
Telewizja Polska kupiła od BBC Worldwide licencję na realizację „Special Forces: Ultimate Hell Week” - reality-show o tematyce militarnej. Polska wersja programu zostanie pokazania jesienią br. w TVP1.

- Pozyskanie serialu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na programy o obronności, tematyce militarnej i historycznej, które odzwierciedla się w popularności grup rekonstrukcyjnych, mitu Żołnierzy Niezłomnych czy rosnącą liczbą ochotników do Brygad Obrony Terytorialnej - uzasadnia Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. - Przede wszystkim jednak ten unikalny format BBC zapewni widzom świetną, zrealizowaną na najwyższym poziomie rozrywkę i wielkie emocje. To nowa jakość, która ma szansę przełożyć się na sukces TVP - podkreśla Kurski.
„Special Forces: Ultimate Hell Week” składa się z trzech sezonów liczących po sześć odcinków. Program pokazuje zmagania ochotników, którzy pod okiem weteranów jednostek militarnych takich jak GROM, brytyjski SAS czy US Navy Seals przechodzą wymagające szkolenia i selekcje.
W reality-show weźmie udział blisko sto osób wybranych w castingu. Polska wersja ma być emitowana jesienią br. w TVP1.
- Zakup formatu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest kontynuacją owocnej współpracy BBC Worldwide z Telewizją Polską, której efektem były sukcesy takich programów, jak „Bake Off - Ale ciacho!”, „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i „Młodzi lekarze” - przypomina Grant Welland, wiceprezes BBC Worldwide na Europę Centralną i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę.
TVP1 obecnie emituje drugą serię „Młodych lekarzy”, a TVP2 - drugi sezon „Bake Off - Ale ciacho!”. Telewizja zapowiedziała też realizację drugiej serii „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, pierwszą pokazywano jesienią ub.r. w TVP2.
Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. średnia oglądalność minutowa TVP1 wynosiła 728,3 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 11,02 proc.

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 







Dołącz do dyskusji: TVP1 pokaże polską wersję militarnego reality-show BBC „Special Forces: Ultimate Hell Week”