Sphinx znów reklamuje loterię „Sezon na Sphinxa” (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamującej loterię „Sezon na Sphinxa” promującą restauracje Sphinx (należące do Sfinks Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Simple Frame, Practum Consulting i Starcom.
W loterii „Sezon na Sphinxa” należy kupić przynajmniej jeden z objętych nią dań z menu Sphinx, a kod z kuponu ze zdrapką należy zarejestrować SMS-owo, na stronie sezonnasphinxa.pl lub w aplikacji mobilnej.
Do wygrania są m.in. samochody Skoda Citigo, iPhone’y, iPady i sprzęt Denon.
Loteria zaczęła się pod koniec maja (przeczytaj o tym więcej) i potrwa do 25 listopada.

Obecna odsłona kampanii reklamującej loterię obejmuje telewizję (kilkadziesiąt kanałów z oferty Atmediów, TVN i Discovery), kina Multikino (15-sekundowy spot i aktywności offscreenowe: na ekranach plazmowych i tzw. infotixach przy kasach), internet oraz materiały BTL (m.in. informacje w „Menu Sphinx”).
Koncepcję i kreację loterii, serwis sezonnasphinxa.pl i aplikację mobilną, a także reklamy telewizyjne przygotowała agencja GoldenSubmarine. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Simple Frame, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działa PR realizuje agencja Practum Consulting.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Sphinx znów reklamuje loterię „Sezon na Sphinxa” (wideo)