Rejs z gwiazdami w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)
Telewizja TVN zaprezentowała jesienny spot wizerunkowy. którego tematem przewodnim jest rejs.
W minutowym klipie występują: Marcin Prokop, Dorota Wellman, Paulina Krupińska, Damian Michałowski, Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak („Dzień dobry TVN”), Dorota Szelągowska („Totalne remonty Szelągowskiej”), Joanna Krupa, Dawid Woliński, Marcin Tyszka i Katarzyna Sokołowska („Top model”), Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak, Jan Kliment, Marcin Prokop i Michał Kempa („Mam talent!”), Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach („Masterchef”), Marcin Prokop i Kamil Bednarek („Lego Masters”), Magda Gessler („Kuchenne Rewolucje”), Agnieszka Więdłocha („Receptura”), Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska („Szadź 2”), Piotr Głowacki i Justyna Wasilewska („Nieobecni”), Kuba Wojewódzki („Kuba Wojewódzki”) oraz Hubert Urbański („Milionerzy”).
Stacja TVN w klipie wykorzystała utwór „Golden” w wykonaniu Harry’ego Stylesa. Spot był nagrywany na Wiśle w Warszawie i w Płocku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Za pomysł odpowiada Radosław Pilonis, reżyserię - Robert Krawczyk, scenariusz - Olga Rutkowiak i Radosław Pilonis, a zdjęcia - Mateusz Skalski i Kacper Fertacz.
Creative directorem spotu jest Robert Przyszlak, a art directorem - Olga Rutkowiak.
- Tej jesieni nabieramy wiatr w żagle. W ludziach jest nadzieja na lepszy czas. Wyszliśmy z domów, z nową energią i pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Rejs to przygoda, coś jednoczącego i dającego poczucie wolności. Chcemy zabrać widzów w taki REJS, dać im możliwość uczestnictwa w przygodzie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.
Wizerunkowe spoty emitują już Polsat i TVP
Od wtorku, 17 sierpnia wizerunkowy spot jesiennej ramówki emituje Polsat. Z kolei od środowego wieczora oglądać można spot Telewizji Polskiej.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rejs z gwiazdami w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)