Stuu nie jest już wspólnikiem w Spotlight Agency
Były youtuber Stuart Kluz-Burton, lepiej znany jako Stuu, pozbył się udziałów Spotlight Agency. Wspólnikami w agencji są obecnie jej prezes Wojciech Szaniawski i influencerka Weronika Bielik.
Według danych z KRS pod koniec stycznia 4 tys. udziałów stanowiących 16,67 proc. kapitału Spotlight Agency zostało przejęte od Stuarta Kluz-Burtona przez prezesa firmy Wojciecha Szaniawskiego.
Szaniawski ma obecnie 83,33 proc. udziałów agencji, a pozostałe 16,67 proc. należy do Weroniki Bielik.
Stuart Kluz-Burton ostatecznie pożegnał się z działająca od 2019 roku firmą, której był współzałożycielem, a do jesieni 2021 roku zasiadał w zarządzie.
Stuu wycofał się z social mediów
W internecie Stuart Kluz-Burton był popularny jako Stuu, prowadził kanał od 2011 roku. Zaczynał od filmów o Minecrafcie, potem zajmował się też innymi grami, tworzył treści lifestylowe i humorystyczne. Był przez lata jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów, jego kanał, nieaktywny od prawie trzech lat, ma 4,25 mln subskrybentów i ponad miliard odtworzeń zamieszczonych nagrań. Natomiast w ramach Spotlight Agency pierwszym dużym projektem był Team X.
Wiosną 2020 roku Stuu wycofał się z mediów społecznościowych, tłumacząc to problemami psychicznymi. Szczegółowo opowiedział o tym w podcaście Jakuba Chmielniaka.
Kluz-Burton jest też współwłaścicielem firmy Game Desk produkującej fotele gamingowe, sklepu internetowego Exyt z koszulkami oraz siłowni Forma i Siła. Według informacji z jego profilu na Linkedin obecnie mieszka w Londynia i od półtora roku rozwija firmę Niftables oferująca technologię dla platform NFT.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jak informowaliśmy niedawno, że Spotlight Agency pożegnała się też partner zarządzająca Olivia Drost. Uruchomiła własną, butikową agencję Olive Media oraz zainwestowała w zajmującą się cateringiem dietetycznym firmę Goodie Foodie.
W 2021 roku Spotlight Agency przy wzroście przychodów z 3,7 do 11,4 mln zł wpływów zanotowała 136,1 tys. zł zysku netto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Stuu nie jest już wspólnikiem w Spotlight Agency
Aha. Na mieście mówi się, że do tego duetu dołączy też Weronika Bielik.
Pozdrawiam
Weronika Bielik