„Poradnik 50+” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” spadła na drugie miejsce
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajął „Poradnik 50+”, który wyprzedził „Kobietę i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Poradnika 50+” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2020 roku wyniosła 229 593 egz. Względem stycznia 2019 roku zmniejszyła się ona o 0,96 proc. Tytuł na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugą lokatę spadła „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem miesięcznika w styczniu br. wyniosła 206 430 egz., po spadku o 15,29 proc.
Podium uzupełnia miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 183 167 egz., po wzroście o 15,64 proc. - jedynym w zestawieniu.
Piąte miejsce zajął „Poradnik Domowy” (Wydawnictwo Bauer; do niedawna Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika najbardziej w zestawieniu - o 17,80 proc. do 124 317 egz.

Względem poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Poradnik 50+” - było to 0,47 proc.
Największy spadek, wynoszący 24,15 proc., odnotowała „Kobieta i Życie”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Poradnik 50+” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” spadła na drugie miejsce