„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży, „Dobre Rady” wyprzedziły „Poradnik Domowy”
W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku wyniosła 354 664 egz. Względem lutego 2016 roku zmniejszyła się ona o 12,34 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 291 937 egz., po spadku o 16,77 proc.
Z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 11,15 proc. do 227 153 egz.
Na czwartą lokatę spadł z kolei „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Sprzedaż tego miesięcznika zmalał najbardziej w zestawieniu - o 28,32 proc. do 193 876 egz.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 18,14 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 23,75 proc., odnotowała „Claudia” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży, „Dobre Rady” wyprzedziły „Poradnik Domowy”