Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem
W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 63 752 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 42,79 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 41,82 proc. do poziomu 37 645 egz.
Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego średni wynik zmalał o 42,36 proc. do 29 549 egz.
Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 45,87 proc. i wyniosła 24 207 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
|
ZKDP |
I półrocze |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
135 735 |
63 752 |
63 752 |
179 915 |
111 426 |
111 426 |
|
Fun Club |
79 113 |
37 645 |
37 645 |
104 945 |
64 707 |
64 707 |
|
Bravo Girl |
59 971 |
29 549 |
29 549 |
98 268 |
51 264 |
51 264 |
|
Twist |
59 980 |
24 207 |
24 207 |
95 763 |
44 723 |
44 723 |
W czerwcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 46,54 proc. do 56 682 egz. Tytuł ten pozostał jednak nadal liderem segmentu.
Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (24 603 egz.; spadek o 52,92 proc. - największy w zestawieniu), a na trzecim - „Bravo Girl” (17 470 egz.; - 49 proc.).
|
ZKDP |
czerwiec |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
131 652 |
56 682 |
56 682 |
175 589 |
106 023 |
106 023 |
|
Fun Club |
74 973 |
24 603 |
24 603 |
99 944 |
52 263 |
52 263 |
|
Bravo Girl |
54 989 |
17 470 |
17 470 |
90 045 |
34 253 |
34 253 |
|
Twist |
54 996 |
16 173 |
16 173 |
84 982 |
33 350 |
33 350 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem