Streetcom Polska: Urszula Jaworowska awansowała, dołączyły Karina Królikowska i Agnieszka Zając
Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko account directora w agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska. Pracę w firmie jako sales manager zaczęła Karina Królikowska, a jako PR manager - Agnieszka Zając.

Jako account director Urszula Jaworowska będzie odpowiadać w Streetcom Polska za pracę zespołu accountów oraz ich szkolenia, a także nadzór nad nowymi projektami oraz ich realizacją. W agencji pracuje od 2010 roku, zajmowała się m.in. wprowadzeniem jej oferty na rynek litewski, czeski i węgierski, koordynuje także projekty dla kluczowych klientów.
Karina Królikowska jako sales manager zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów, przygotowywaniem ofert, budowaniem długofalowych relacji z kluczowymi klientami oraz realizacją planów sprzedażowych. Wcześniej pracowała na stanowiskach managerskich w działach sprzedaży oraz marketingu i promocji firm Sony Music Polska, Radio Eska, Media Point Group i Multikino.
Agnieszka Zając na stanowisku PR managera odpowiada w Streetcom Polska za kompleksowe działania public relations, w tym przygotowywanie strategii, wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją agencji, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, a także relacje z mediami. Poprzednio przez siedem lat pracowała jako dyrektor PR i marketingu w 4fun Media, a wcześniej pracowała m.in. w Nova Communications Group, Media Point Group i Sigma International.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom Polska: Urszula Jaworowska awansowała, dołączyły Karina Królikowska i Agnieszka Zając