Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i Streetcom Polska jako partnerzy strategiczni szykują wspólną ofertę
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska rozpoczęły partnerstwo strategiczne, obejmujące m.in. wspólne usługi dla klientów.

- Od kilku miesięcy pracujemy nad pierwszym nowym produktem, który wkrótce będziemy oferowali jako integralną część ekosystemu komunikacyjnego marek. W tej chwili możemy powiedzieć tylko tyle, że będzie on rezultatem unikatowej synergii, jaką nasze wyspecjalizowane usługi tworzą w kanale e-commerce - zapowiada Michał Glapiński, dyrektor zarządzający Interactive Solutions.
Obecnie tworzony jest zespół operacyjny, który będzie odpowiadał za partnerstwo agencji i wspólną ofertę. W obu firmach tworzone są nowe stanowiska. Nie podano jeszcze informacji o konkretnych zmianach personalnych.
Agencja zapowiadają, że szczegółowe informacje o wspólnej ofercie podadzą w sierpniu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i Streetcom Polska jako partnerzy strategiczni szykują wspólną ofertę