Styczniowy 'Murator' z płytą CD
Do styczniowego numeru magazynu "Murator" (Murator SA) dołączona została płyta CD zawierająca program obliczeniowy dla budynków mieszkalnych, dzięki któremu można sprawdzić, ile energii zużywają domy i mieszkania.
Dołączenie płyty wiąże się z rozpoczęciem od 1 stycznia 2009 roku obowiązywania w Polsce dyrektywy unijnej nakazującej właścicielom budynków mieszkalnych przedstawiania świadectw informujących o poziomie wykorzystywania energii w danym lokum na ogrzewanie, oświetlenie, klimatyzację itp. Program został przygotowany we współpracy z firmą Build Desk.
Dodatek dołączony został do całego nakładu styczniowego wydania "Muratora", który wynosi 150 tys. egz. Cena pisma pozostaje bez zmian - kosztuje ono 9,90 zł.
Numer wsparty jest kampanią reklamową w radiu RMF FM i portalu Interia.pl. Autorem spotu jest agencja Avantgarde Productions. Promocja obejmuje również magazyny i serwisy internetowe wydawcy. Działania promocyjne nadzoruje dział marketingu - budowa wydawnictwa Murator SA.
Dołącz do dyskusji: Styczniowy 'Murator' z płytą CD