Portal „Super Expressu” w nowej odsłonie
Portal internetowy dziennika „Super Express” SE.pl (Grupa ZPR Media) został uruchomiony w nowej wersji, w której mocniej eksponowane są zdjęcia i treści wideo.

Na portalu „Super Expressu” zmienił się wygląd zarówno strony głównej, jak też stron z artykułami.
- Wyzwanie, jakie sobie postawiliśmy, było proste - „Super Express” w internecie. Czyli więcej przyciągających wzrok, budzących emocje grafik oraz więcej doskonałych zdjęć. Chcieliśmy, aby nasza strona jeszcze lepiej odzwierciedlała nasz szczególny, zadziorny charakter - opisuje dyrektor artystyczny „Super Expressu” Piotr Dąbrowski, który odpowiadał za nową szatę graficzną.
W osobnej zakładce portalu, pod adresem wideo.se.pl, dostępne są programy wideo emitowane na kanałach youtube’owych „Super Expressu”. - Od wielu lat „Super Express” to nie tylko popularny dziennik oraz serwis internetowy. Stawiamy także silnie na rozwój naszych formatów wideo. Wraz z relaunchem serwisu „Super Expressu” chcemy ułatwić naszym Czytelnikom oglądanie naszych doskonałych produkcji - tłumaczy Jan Złotorowicz, wicenaczelny „SE”.
Nowa odsłona portalu została przygotowana przez zespół projektowy w Grupie ZPR Media. Wydawca zapowiada, że to początek zmian w jego ofercie internetowej.
W maju br. portal „Super Expressu” odwiedziło 10,42 mln internautów, każdy spędził w nim średnio 8 minut i 46 sekund (według badania Mediapanel). Witryna jest liderem zasięgowym wśród serwisów dzienników ogólnopolskich.
Spółka Time, która oprócz „Super Express” wydaje grupę czasopism oraz sprzedaje ofertę reklamową kilku stacji radiowych, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł. Zmalały jej wpływy ze sprzedaży prasy, a wzrosły przychody reklamowe.


 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 


 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Portal „Super Expressu” w nowej odsłonie