Tomasz Krawczyk wiceprezesem wydawcy „Super Expressu”
Na stanowisko wiceprezesa spółki Time, wydającej m.in. „Super Express” i „Murator” i sprzedającej ofertę reklamową Grupy Radiowej Time, został powołany Tomasz Krawczyk. Z firmą jest związany od grudnia ub.r., wcześniej pracował m.in. w Polska Press i Mediach Regionalnych.
 
                                W zarządzie spółki Time Tomasz Krawczyk zarządza pionem wydawniczym. - Jesteśmy w trakcie realizacji ambitnej strategii, w ramach której naszymi priorytetami jest rozwój multimedialnych treści, internetowego produktu mediowego oraz nowoczesnych struktur - opisuje.
W zarządzie Time’a pozostają prezes Katarzyna Białek (jest w zarządzie od 12 lat) oraz wiceprezesi Piotr Cichocki (od 2011 roku) i Michał Hejka (od wiosny 2020 roku, zastąpił Leszka Kozioła).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tomasz Krawczyk do zespołu spółki Time dołączył w grudniu ub.r., objął wtedy nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju, odpowiadał za jej rozwój cyfrowy.
Przedtem Krawczyk pracował w Polska Press, przez siedem lat jako dyrektor rozwoju redakcyjnego. Przygotowywał strategie internetowe, odpowiadał m.in. za tworzenie nowoczesnych struktur i produktów medialnych w obszarze wydawniczym.
Wcześniej, od 1997 roku, pracował w Grupie Media Regionalne, przejętej przez Polska Press pod koniec 2013 roku. Był tam m.in. wicedyrektorem i dyrektorem krajowym rozwoju redakcyjnego. Pracował też w spółce Pro Media.
Time wydaje dziennik „Super Express” i grupę magazynów (m.in. „Murator”), serwisy internetowe (m.in. SE.pl, Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl) oraz jest brokerem reklamowym stacji Radio Eska, Eska Rock, Radio VOX FM, Radio Supernova i Radio Plus.
W ub.r. firma osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł. Zmalały jej wpływy ze sprzedaży prasy, a wzrosły przychody reklamowe, zatrudnienie zmniejszyło się o ponad 40 etatów.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                        .webp) 
                         
                        