"Superwizjer" TVN uhonorowany na World Media Festival
W 20. edycji międzynarodowego konkursu World Media Festival 9 nagród – 5 złotych i 4 srebrne otrzymali dziennikarze TVN Discovery Polska. Cztery powędrowały do reporterów "Superwizjera".

Jury międzynarodowego festiwalu World Media Festival ogłosiło zwycięzców tegorocznej edycji konkursu – w gronie laureatów znalazło się dziewięciu dziennikarzy TVN Discovery Polska.
Cztery statuetki znalazły się w rękach reporterów „Superwizjera”. Otrzymali oni dwie nagrody w kategorii News: Investigative Report (Informacje: raport śledczy) – złoto otrzymała Anna Rubaj i Maciej Dopierała, autorzy reportażu „Morderstwo polskiego podróżnika w Meksyku”. Drugą nagrodę otrzymał Bertold Kittel i Jarosław Jabrzyk - twórcy materiału „Tajemnica Morderstwa na Świętojańskiej”. Jury uhonorowało także złotą statuetką materiał „Chore bydło kupię” autorstwa Tomasza Patory i Patryka Szczepanika w kategorii: News: Documentary (Informacje: Dokument). Z kolei reportaż „Sąd biskupi i sekret papieski” Ewy Galicy i Marii Mikołajewskiej otrzymał srebro w kategorii Documentaries: Ethics and Religion (Dokumenty: etyka i religia).
Jarosław Jabrzyk, redaktor naczelny i producent „Superwizjera” podkreśla, że cieszy go fakt, iż praca redakcji programu „zyskuje uznanie nie tylko w Polsce, ale i za granicą”. - Okazuje się, że tematy i historie, które podejmujemy z myślą o widzach w naszym kraju mogą mieć też wymiar uniwersalny. Gratuluję reporterom i chcę powiedzieć, że nagrody te traktuję jako uhonorowanie pracy całego zespołu. Chciałbym przy tej okazji podziękować kierownictwu naszej stacji za wsparcie i wiarę w kierunek, jaki obraliśmy pracując nad naszym programem - podkreśla.
W ubiegłym roku wśród laureatów tego festiwalu znaleźli się Jakub Stachowiak i Patryk Szczepanik za reportaż "Czarny rynek bursztynu" oraz Szymon Jadczak, dziennikarz tvn24.pl, który dostał nagrodę za materiał „Piłka nożna i gangsterzy”.
World Media Festival to międzynarodowy konkurs branży medialnej, w którym od przeszło 20 lat nagradza się najlepsze prace w takich kategoriach jak reklama, animacja, film dokumentalny, edukacja, rozrywka, komunikacja korporacyjna i public relations.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Superwizjer" TVN uhonorowany na World Media Festival
A gdzie są nagrody dla telewizji która dostaje z naszych podatków 2 mld zł ekstra.