Suzuki promuje model Ignis w klipie Darii Zawiałow „Miłostki” (wideo)
Firma motoryzacyjna Suzuki Motor Poland we współpracy z agencją Communication Unlimited i Sony Music Poland promuje samochód Suzuki Ignis w teledysku „Miłostki” Darii Zawiałow.

Suzuki Motor Poland chce wzmocnić wizerunek marki wśród młodszej grupy docelowej. Dlatego też importer zdecydował się na umieszczenie modelu samochodu Suzuki Ignis w teledysku do nowego singla Darii Zawiałow „Miłostki”.
- Udział naszej marki w teledysku to zupełnie nowa płaszczyzna komunikacyjna dla produktów Suzuki - podkreśla Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Polska.
Za nowy koncept odpowiada agencja Communication Unlimited we współpracy z Sony Music Poland. Produkcją teledysków zajmuje się dom produkcyjny Selfish3.
Firma Suzuki w jednej z ostatnich swoich kampanii, jesienią ub.r. działaniami pod hasłem „Wskaż swój cel” promował model SX4 S-Cross. W grudniu ub.r. importer został oficjalnym sponsorem Związku Piłki Ręcznej w Polsce i reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet oraz SuperLigi mężczyzn.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Suzuki promuje model Ignis w klipie Darii Zawiałow „Miłostki” (wideo)