SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W streamingu nie tylko zyski. Sweet.TV wciąż pod kreską

Spółka zarządzająca w Polsce platformą streamingową Sweet.TV w 2024 roku potroiła przychody, ale mocno pogłębiła się także jej strata.

Fot. mockupbro.com Fot. mockupbro.com

W 2024 spółka Sweet TV Group wypracowała 4,12 mln zł przychodów, co wobec 1,26 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 227 proc.

Platforma Sweet.TV, wywodząca się ze Słowacji, pojawiła się w Polsce jesienią 2022 roku. oferuje kilka pakietów subskrypcyjnych z ponad 170 stacjami telewizyjnymi i ponad tysiącem filmów. Obecnie plan, po okresie promocyjnym, plan S kosztuje miesięcznie 22,90 zł, M – 45,90 zł, a L – 64,90 zł.

Od połowy ub.r. Sweet.TV oferuje też bezpłatne stacje w modelu reklamowym (FAST), kolejnych kilka pojawiło się pod koniec kwietnia br. Natomiast na początku 2025 roku udostępniła: TVP1, TVP2 i wszystkie wersje regionalne TVP3.

Wydatki operacyjne Sweet TV Group kolejny rok były znacznie wyższe od przychodów. W ub.r. sięgnęły 5,12 mln zł, po wzroście rok do roku o 168 proc. z 1,91 mln zł. To głównie konsekwencja skoku kosztów usług obcych (czyli przede wszystkim licencji do oferowanych treści) z 1,21 do 4,06 mln zł.

Natomiast wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 516,2 do 555,7 tys. zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze – z 84,1 do 104,8 tys., a pozostałe koszty operacyjne – z 17,5 do 120,6 tys.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W konsekwencji strata firmy na poziomie sprzedażowym brutto pogłębiła się z 654,2 tys. do 1,10 mln zł, a w ujęciu netto – z 662,8 tys. do 1,12 mln zł. Ma zostać pokryta z przyszłych zysków.

Wskutek zeszłorocznej straty pogorszyły się kapitały własne spółki, już wcześniej ujemne. Na koniec ub.r. wynosiły 1,77 mln zł, wobec 652,8 tys. przed rokiem.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023

Dołącz do dyskusji: W streamingu nie tylko zyski. Sweet.TV wciąż pod kreską

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fsweet
Nic dziwnego, jeśli kody promocyjne latają po internecie co chwilę.
1 0
odpowiedź
User
oo
Bądźmy szczerzy, jak znikną kody promocyjne i darmowe 7 dni na próbę, to zwiną się z rynku, bo nikt tego nie weźmie. Fajnie, bo za darmo się ogląda od ponad dwóch lat, ale jakość pozostawia wiele do życzenia
2 0
odpowiedź
User
Mark
Polska to nie Słowacja czy Czechy, gdzie takie internetowe platformy cieszą się dużym powodzeniem, a opłaty za płatną telewizję wyższe.
0 0
odpowiedź