Świeża Bazylia wypromuje Gobarto
Agencja Świeża Bazylia nawiązała współpracę ze spółką Gobarto.

Do zadań agencji będzie należała kompleksowa obsługa PR Klienta, w tym działania w zakresie PR-u korporacyjnego, media relations, pozycjonowania eksperta, zarządzania kryzysowego i relacji inwestorskich.
Agencja będzie również odpowiedzialna za wdrożenie oraz promocję programu Gobarto 500, którego celem jest odbudowa sektora produkcji wieprzowej w Polsce.
Ze strony agencji działania koordynuje Anna Lorenc.
Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Świeża Bazylia wypromuje Gobarto