Symfonia klientem SEC Newgate CEE
Nowym klientem agencji SEC Newgate CEE została Symfonia, polski producent oprogramowania ERP.
SEC Newgate CEE ma wesprzeć markę Symfonia w projektach komunikacyjnych skierowanych do polskich firm w ramach kampanii „Optymizacja”. Agencja odpowiada za komunikację 360 stopni - działania reklamowe, digital oraz PR.
- Symfonia od lat prowadzi działania edukacyjne promując w Polsce transformację cyfrową. Cieszę się, że jako Agencja możemy wesprzeć naszego Klienta w jego długoterminowej strategii podnoszenia poziomu cyfryzacji sektora MŚP i jej komunikowaniu - mówi Sebastian Hejnowski, prezes zarządu SEC Newgate CEE. - Podejmowane przez nas wspólnie działania informacyjne mają szczególny wymiar zwłaszcza teraz, kiedy polskie firmy - po kilkunastu ostatnich miesiącach - dziś śmielej mogą inwestować w cyfryzację i wykorzystać szanse, jakie daje in aktualny wzrost gospodarczy - dodaje Hejnowski.
Symfonia od 25 lat tworzy programy wspierające optymalizację biznesu polskich małych i średnich firm. W marcu tego roku firma zmieniła inwestora. Za 325 mln zł do Grupy Sage przejął ją fundusz Mid Europa Partners, który specjalizuje się w inwestowaniu w czempiony zakorzenione w Europie Środkowo-Wschodniej w szybko rozwijających się sektorach, m.in. nowych technologii.
SEC Newgate CEE to działająca od kilku miesięcy agencja public affairs, public relations i creative, którą założyli Zofia Bugajna-Kasdepke, Sebastian Hejnowski oraz Joanna Poniatowska. Inwestorem firmy jest globalna grupa firm PR SEC Newgate, która objęła w agencji objął 51 proc. udziałów.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Symfonia klientem SEC Newgate CEE