T-Mobile odpowiada niezadowolonemu klientowi z Wykopu, ten idzie w zaparte (wideo)
Sieć T-Mobile w krótkim nagraniu wideo informuje o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji klienta, który na problemy z tym skarżył się w filmiku popularnym m.in. na Wykopie. Użytkownika to nie przekonuje - zapowiada, że będzie kłócił się o każdą swoją złotówkę, a skargi na obsługę wyśle do niemieckiej centrali T-Mobile.
Dwa tygodnie temu jeden z klientów T-Mobile zamieścił na YouTube filmik, w którym opisuje, jak bezskutecznie próbował wyłączyć automatycznie aktywowany, płatny program antywirusowy. Chłopak w ostrych słowach twierdzi, że nie dało się tego zrobić ani w serwisie internetowym, ani w punkcie sprzedaży sieci. Tymczasem koszt tej usługi przy czterech telefonach i umowach na dwa lata to w sumie 480 zł. Użytkownik podkreśla, że T-Mobile to niemiecka sieć, która próbuje oszukiwać polskich klientów.
Wideo w zeszłym tygodniu zdobyło dużą popularność w serwisie Wykop - link do niego zatytułowany „Jak sieci komórkowe robią nas w ciula…” zyskał 1,3 tys. „wykopów”, prawie 50 tys. wyświetleń i 200 komentarzy. Sam filmik na YouTube obejrzano już ponad 105 tys. razy i skomentowano ponad 300 razy.
We wtorek wieczorem T-Mobile na swoim kanale youtube’owym opublikował odpowiedź skierowaną do niezadowolonego użytkownika. Pracownik obsługi klienta sieci podkreśla, że firma bezskutecznie próbowała się z nim skontaktować (m.in. poprzez Facebook i YouTube), oraz informuje, że jego zgłoszenie wyłączenia dodatkowej usługi zostało rozpatrzone pozytywnie, o czym otrzyma potwierdzenie wysłane pocztą.
Tymczasem użytkownik również we wtorek wieczorem zamieścił kolejny filmik, w którym informuje, że ze skutkiem natychmiastowym wypowiada umowę T-Mobile z winy operatora. - Moje postulaty zinterpretowaliście w sposób, który godzi w moje prawo do własności. Straciliście moje zaufanie, którego nie zdołacie odbudować, dlatego też dalsza współpraca jest niemożliwa - stwierdza.
Odnosi się też do komentarzy do swojego pierwszego nagrania, m.in. zarzutów, że niepotrzebnie podkreśla niemieckie pochodzenie T-Mobile. Podkreśla przy tym, że każdy klient nie powinien pozwolić korporacji takiej jak ta sieć, żeby bezprawnie pobrała od niego nawet złotówkę. - Nie wiem, jak wy na to patrzycie, ale jak widzę frajera w garniturku, który kupuje sobie następne BMW za moje ciężko wypracowane na budowie pieniądze - mówi. I zachęca innych do podobnej podstawy. - Kłócimy się o naszą każdą złotówkę, czy to było miesiąc temu, czy pół roku temu - podkreśla.
Jednocześnie użytkownik sugeruje, żeby skargi na poziom obsługi T-Mobile w Polsce wysyłać mailowo bezpośrednio do zarządu centrali firmy w Niemczech. - Moim zadaniem i celem jest dać przykład innym operatorom, że tak po prostu się nie robi, że klienci, Polacy sobie tego nie życzą i że nie macie do czynienia z polaczkami - stwierdza.
T-Mobile to kolejna sieć telekomunikacyjna, która musi radzić sobie z minikryzysem wizerunkowym w internecie wywołanym przez niezadowolonego klienta. Półtora roku temu autorzy popularnego bloga Podróżniccy.com opisali, jak długo trwa przeniesienie numeru do Play, dodając do tego sugestywną fotografię z napisem na kartonie. Wpis i zdjęcie szybko zyskały sporą popularność w serwisach społecznościowych. Rzecznik Play Marcin Gruszka w ciągu kilkudziesięciu godzin załatwił przeniesienie numeru i w podobny sposób, fotografią z napisem na kartonie, poinformował o tym blogerów.

Z kolei Orange jesienią 2011 roku zadał na swoim fanpage’u facebookowym niefortunne pytanie: „Czym ostatnio zaskoczył Cię Orange”? W odpowiedziach pojawiło się mnóstwo skarg i narzekań na wysokie ceny i słabą obsługę klienta (więcej na ten temat).
Zdecydowanie większy zasięg miał wiosną ub.r.internetowy kryzys nc+. Facebookowy fanpage gromadzący protestujących przeciw ofercie platformy liczył kilkadziesiąt tysięcy użytkowników, a prezes nc+ wysłał list do jego założyciela z propozycją spotkania i współpracy, z czego jednak internauta nie skorzystał (przeczytaj o tym więcej).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: T-Mobile odpowiada niezadowolonemu klientowi z Wykopu, ten idzie w zaparte (wideo)