Taneczny flashmob w centrum Warszawy w kampanii pralki Hotpoint od Whirlpool (wideo)
Whirlpool Group do promocji nowej pralki marki Hotpoint zaaranżowaał taneczny flashmob w centrum Warszawy. Tancerze ubrani w kolorowe koszulki i tancerki w białych T-shirtach stworzyli układ, który nawiązywał do wirującego bębna pralki.
Marketer postanowił zaprezentować mieszkańcom stolicy najnowszy model pralki Hotpoint, która w jednym cyklu pierze odzież białą i kolorową bez obawy zafarbowania w niestandardowy sposób. Pod koniec września, w piątkowe przedpołudnie tancerze pojawili się na tzw. patelni, w samym centrum Warszawy i odtańczyli taniec bieli i koloru.
Tancerki w białych T-shirtach i tancerze w kolorowych koszulkach najpierw popisywali się przed sobą, prezentując swoje taneczne umiejętności, po to by na koniec połączyć je w tańcu i stworzyć symboliczny bęben pralki, w którym biel miesza się z kolorem. Jak podaje firma, flashmob spotkał się z dużym zainteresowaniem warszawiaków i turystów. Wiele osób przystawało, robiło tancerzom zdjęcia i filmowało ich taniec.
Kolejnym działaniem promującym markę Hotpoint jest wspólna akcja z firmą Gatta, producentem rajstop. Te działania reklamują kolejną funkcję pralki – skuteczne pranie delikatnych tkanin w niskiej temperaturze. Do końca października, robiąc zakupy w salonach Gatta, na kwotę min. 50 zł, można wygrać jedną z 10 pralek marki Hotpoint.
Pralka jest także promowana za pośrednictwem kampanii prasowej, realizowanej od września do listopada w najważniejszych tytułach kobiecych, wnętrzarskich i tygodnikach opinii (m.in. „Twój Styl”, „Cztery Kąty”, „Polityka”).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Taneczny flashmob w centrum Warszawy w kampanii pralki Hotpoint od Whirlpool (wideo)
pewno było tanio ;-) to widać