Tchibo Cafissimo z jubileuszową kampanią
Pod hasłem "To, co dobre zaczyna się od Cafissimo" ruszyła kampania przygotowana z okazji 10-lecia istnienie marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku. Akcję przygotowały VML Poland i Initiative Media.
Nową kampanią Tchibo Cafissimo chce podkreślić mocne strony produktu - jakość i smak.
15-sekundowy spot można oglądać w telewizji. Reklama informuje też o promocji, w ramach której w specjalnych cenach można kupić zestawy ekspresów i kaw kapsułkowych.
Urodzinowa promocja trwa do 23 września lub do wyczerpania zapasów.
Komunikację uzupełniają działania w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram) oraz kampania display.
Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VML Poland. Za zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tchibo Cafissimo z jubileuszową kampanią