Tchibo i Empik Go ze wspólną kampanią. Chcą dotrzeć do nowych klientów
Tchibo i Empik Go łączą siły, by dotrzeć do nowych klientów i “popularyzować czytelnictwo”. Efektem współpracy jest wspólna kampania odwołująca się do czytania książek i picia kawy. Działania komunikacyjne marek obejmują media społecznościowe, newslettery, powiadomienia push oraz obecność Tchibo na stronie głównej aplikacji Empik Go.

Kampania Tchibo i Empik Go potrwa do 7 lipca, a w ramach akcji promocyjnej na klientów obu marek czekają benefity takie jak: kody rabatowe do Empik Go, umożliwiające korzystanie z aplikacji do 30 dni bez ponoszenia opłat, a dla użytkowników Empik Go 25 proc. rabatu na napoje w kawiarniach Tchibo (z wyłączeniem produktów butelkowanych).
Jednym z elementów kampanii obejmującej media społecznościowe, newslettery, powiadomienia push oraz obecność Tchibo na stronie głównej aplikacji Empik Go, są też specjalne spoty audio z głosem aktora Andrzeja Ferenca. Można je usłyszeć w sklepach regularnych i outletach Tchibo w całej Polsce. Ich scenariusze są inspirowane światem kawy Tchibo. Pierwszy z nich to krótkie love story osadzone w przestrzeni lokalu Tchibo, drugi to opowieść kryminalna z subtelnie wplecionymi elementami brandingu – czytamy w komunikacie prasowym.
Tchibo przygotowało też specjalną półkę z ponad 40 audiobookami i e-bookami wybranymi z katalogu Empik Go.
Czytaj także: Hakerzy oferowali bazę danych. Empik: dane naszych klientów pozostają bezpieczne
Empik Go i Tchibo łączą siły
– Obserwujemy naszych klientów i zauważyliśmy, że lubią spędzać czas w naszych przestrzeniach kawiarnianych również z dobrą lekturą w ręku. Dlatego postanowiliśmy wyjść im naprzeciw i połączyliśmy siły z Empik Go. Celem tej współpracy jest m.in. dotarcie do nowych grup konsumentów, wierzymy bowiem, że wielbiciele książek dobrze poczują się u nas, w Tchibo, zaś kawosze w ofercie Empik Go znajdą pozycję odpowiednią do swojego ulubionego napoju – podkreśla Olga Tobiasz, senior marketing manager w Tchibo.
Dołącz do dyskusji: Tchibo i Empik Go ze wspólną kampanią. Chcą dotrzeć do nowych klientów