„Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, w tym „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były jeszcze tygodnikami. Najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 348 386 egz. Była ona o 9,73 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 890 egz., po spadku o 0,80 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 158 897 egz., podczas gdy rok wcześniej w cyklu tygodniowym sprzedawał się w liczbie 159 505 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lutym br. wynoszącym 139 316 egz. W lutym 2014 roku ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 143 459 egz.
„Telemax” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które się ukazało 31 marca ub.r., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia ub.r. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).
Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym 2015 roku na poziomie 53 572 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 13,18 proc.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 519 952 | 348 386 | 348 386 | 564 941 | 385 948 | 385 948 |
TV14 | 299 964 | 198 890 | 198 890 | 312 434 | 200 500 | 200 500 |
Tele Max | 257 417 | 158 897 | 158 897 | 242 379* | 159 505* | 159 505* |
Super TV | 237 431 | 139 316 | 139 316 | 226 953* | 143 459* | 143 459* |
Ekran TV | 95 360 | 53 572 | 53 572 | 115 320 | 61 708 | 61 708 |
* tytuł ukazywał się jako tygodnik | ||||||
W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały delikatne spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Super TV” - było to 4,17 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 519 952 | 348 386 | 348 386 | 534 861 | 351 231 | 351 231 |
TV14 | 299 964 | 198 890 | 198 890 | 289 979 | 199 098 | 199 098 |
Tele Max | 257 417 | 158 897 | 158 897 | 259 905 | 163 306 | 163 306 |
Super TV | 237 431 | 139 316 | 139 316 | 244 975 | 145 378 | 145 378 |
Ekran TV | 95 360 | 53 572 | 53 572 | 99 485 | 54 884 | 54 884 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej
Ekran TV: 20152014
95 360
53 572
53 572
115 320
61 708
61 708
EKRAN TV:
2015 2014
95 360 53 572 56,18% 115 320 61 708 53,51%
REASUMUJĄC PRZY ZMNIEJSZONYM NAKŁADZIE SPRZEDAŻ ROK DO ROKU GAZET WZROSŁA A NIE
ZMALAŁA. WSZĘDZIE TYLKO OSZUKUJĄ, KŁAMIĄ W ŻYWE OCZY.