„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Zyskał tylko „TV 14”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 307 004 egz. Była ona o 1,57 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 164 181 egz., po wzroście o 1,84 proc. - jedynym w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 137 557 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 7,03 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lipcu br. wynoszącym 116 603 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 11,15 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu 2015 roku na poziomie 45 024 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 7,85 proc.
|
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
|
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
457 965 |
307 004 |
307 004 |
477 371 |
311 904 |
311 904 |
|
TV14 |
254 419 |
164 181 |
164 181 |
262 341 |
161 211 |
161 211 |
|
Tele Max |
211 943 |
137 557 |
137 557 |
242 421 |
147 953 |
147 953 |
|
Super TV |
204 898 |
116 603 |
116 603 |
237 388 |
131 241 |
131 241 |
|
Ekran TV |
87 300 |
45 024 |
45 024 |
103 985 |
48 857 |
48 857 |
W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu stracił magazyn „Super TV” - było to 16,23 proc.
|
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
|
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
457 965 |
307 004 |
307 004 |
504 906 |
335 012 |
335 012 |
|
TV14 |
254 419 |
164 181 |
164 181 |
289 940 |
178 829 |
178 829 |
|
Tele Max |
211 943 |
137 557 |
137 557 |
267 487 |
163 278 |
163 278 |
|
Super TV |
204 898 |
116 603 |
116 603 |
261 598 |
139 194 |
139 194 |
|
Ekran TV |
87 300 |
45 024 |
45 024 |
109 086 |
53 244 |
53 244 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało